Przejdź do treści

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO – LetsBoard.pl

Właścicielem sklepu internetowego – Letsboard.pl jest firma:

LETS BOARD
Ul. Noskowskiego 2/9
61-704 Poznań
NIP 783 145 93 48

Wszystkie informacje zawarte na stronie na temat produktów łącznie z cenami nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego lecz zaproszenie do zawarcia umowy z art.71 Kodeksu Cywilnego. Ceny artykułów na stronie – pomimo zachowania wszelkich starań – mogą czasem się różnić od cen rzeczywistych.

1)  Zamówienia

2)  Koszty i czas realizacji zamówienia

3)  Reklamacje i zwroty

4)  Bezpieczeństwo

5)  Płatności

1)   ZAMÓWIENIA

a)   Zamówienia na towar przyjmowane są wyłącznie drogą elektroniczną (przez sklep internetowy).

b)   Aby złożyć zamówienie konieczne jest zarejestrowanie użytkownika poprzez wypełnienie formularza znajdującego się na stronie sklepu, podając wszystkie prawdziwe dane.

c)   Prosimy o podanie poprawnego numeru telefonu w razie szybkiego skontaktowania się w nagłych wypadkach.

d)   Aby złożyć zamówienie musisz mieć skończone 18 lat lub posiadać zgodę rodziców.

e)   Wysyłki są realizowane na terenie naszego kraju oraz w większości krajów europejskich. ( patrz tabela opłat )

f)   Masz prawo zwrotu lub wymiany towaru w ciągu 14 dni od otrzymania produktu, bez podania przyczyny. Uwaga! Towar zostanie przyjęty pod warunkiem, że nie posiada śladów użytkowania (dotyczy to również firmowego opakowania produktu).

g)     Zamówienia, w których dane klienta będą nieprawdziwe lub niekompletne, zostaną anulowane.

h)    Dokonanie zakupu usługi turystycznej (obóz, wyjazd, półkolonie) jest jedynie zapytaniem o rezerwację miejsca. Nie stanowi ono w żaden sposób potwierdzenia rezerwacji.

2)   KOSZTY I CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

a)   Wszystkie nasze przesyłki są wysyłane poprzez firmę kurierską DPD. Koszt przesyłki to 25 zł.

b)   Koszt przesyłki poza granice kraju jest naliczany według tabelki opłat która jest uzależniony od kraju adresata oraz wagi paczki.

c)   Przesyłki wysyłane przez nas nie są dostarczane w soboty, niedziele i święta.

d)   Minimalna wartość zamówienia wynosi 10 zł.

e)   Wszystkie ceny zawierają podatek VAT .

f)    Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

g)   Jeżeli wartość Twojego zamówienia będzie wynosiła minimum 500 zł, pokrywamy koszty przesyłki (dotyczy wyłącznie przesyłek na terenie kraju, przy wpłacie na konto przed wysłaniem paczki).

h)   Po przyjęciu zamówienia do realizacji klient otrzymuje e-mail zwrotny z informacją o przyjęciu zamówienia oraz dalszych informacjach o przesyłce.

i)     Zamówienia niepotwierdzone nie będą realizowane.

j)    W przypadku towarów o statusie Dostępny ich dostarczenie następuje zazwyczaj w ciągu 2 – 3 dni od zamówienia, najpóźniej w terminie do 14 dni. W przypadku towarów o statusie Na zamówienie, realizacja zamówienia następuje po uprzednim sprawdzeniu ich dostępności u producenta.

3)   REKLAMACJE I ZWROTY

a)   W przypadku gdy przesyłka nosi znamiona uszkodzenia lub prób otwierania, należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody nie przyjmując towaru.

b)   Jeżeli przesłany towar nie odpowiada Państwa oczekiwaniom, istnieje możliwość jego zwrotu lub wymiany w ciągu 14 dni od otrzymania produktu. Zwracany towar musi być nieużywany, czysty i kompletny. Dotyczy to również firmowego opakowania.

c)   Towary wadliwe bądź uszkodzone fabrycznie są wymieniane na nowe, pod warunkiem zgłoszenia uszkodzenia w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki. Koszty przesłania Państwu nowego towaru pokrywa sklep.

d)   W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa Klient.

e) W przypadku chęci zwrotu towaru należy wypełnić „Formularz zwrotu” dołączony do przesyłki i odesłać razem ze wzracanym produktem.

f)   Do przesyłanego do nas towaru prosimy dołączyć oryginał paragonu (paragony dołączone są do listu przewozowego DPD). Towar należy przesłać na adres podany poniżej:

LETS BOARD
Ul. Noskowskiego 2/9
61-704 Poznań

g)    Przy rezygnacji z towaru pieniądze zwracamy przelewem bankowym na podany rachunek w ciągu 14 dni od od otrzymania zwortu. Pieniądze zwracane są tylko za towar, nie za koszty przesyłek. Obsługa sklepu nie przyjmuje przesyłek wysyłanych za pobraniem.

h)   O chęci zwrotu prosimy nas wcześniej powiadomić: sklep@letsboard.pl Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

4)   BEZPIECZEŃSTWO

a)   Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz.U. 1997 nr 133 po. 833) o ochronie danych osobowych informujemy, że dane osobowe naszych klientów są przechowywane w zbiorze danych naszej firmy. Dane osobowe zbierane są wyłącznie na nasze potrzeby i przetwarzane w celu realizacji statutowej działalności gospodarczej firmy, prowadzenia akcji promocyjnych i reklamowych z zachowaniem wymogów zabezpieczenia danych określonych w przepisach o ochronie danych osobowych.

5)   PŁATNOŚCI

a)   Klienci dokonujący zakupów w sklepie letsboard.pl wyrażają zgodę na wystawienie dokumentu sprzedaży bez podpisu.

b)   Standardowo wystawiany jest paragon, który jest dowodem zakupu. Na życzenie klienta wystawiamy również faktury VAT. Należy to zgłosić przy składaniu zamówienia.

c)   Klient jest zobowiązany w momencie dostawy sprawdzić, czy paragon jest dołączony do przesyłki.

d)   Klient może wybrać następujące formy płatności:

1) Przy odbiorze – należność pobiera kurier DPD w imieniu sklepu letsboard.pl

2) Przelewem bankowym na konto Santander Bank:

Lets Board Joanna Rajewska
ul. Noskowskiego 2/9
61-706 Poznań
NIP: 783 145 93 48

Santander  Nr konta w PLN:   91 1090 1447 0000 0001 3343 9181

Santander  Nr konta w EUR:  PL53 1090 1447 0000 0001 3343 9186

——————————————————————————————————————–